Στόχοι: – Ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Interasco – Επίτευξη έγκυρης & έγκαιρης διασύνδεσης με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ
H Interasco Α.Ε.Γ.Α., με στόχο την ενίσχυση του ψηφιακού της μετασχηματισμού και την επίτευξη έγκυρης και έγκαιρης διασύνδεσης με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ και, ταυτόχρονα, την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών της, εμπιστεύτηκε τον Όμιλο Epsilon Net για την υλοποίηση της εφαρμογής myDATA Hub, την καινοτόμα SaaS λύση για την άμεση και ευέλικτη διασύνδεση του μηχανογραφικού της συστήματος με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.
H Interasco Α.Ε.Γ.Α., αποτελεί μια από τις ιστορικότερες εταιρίες στην ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία με συνολική παρουσία 131 χρόνων, από το 1891 που ιδρύθηκε η προκάτοχος της, ενώ από το 2006 είναι μέλος της Harel Insurance Investments and Financial Services Ltd. Η εταιρία διαθέτει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο ασφαλιστικών λύσεων και προγραμμάτων, τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις.
Το myDATA Hub αποτελεί middleware εργαλείο μεταξύ του ERP της επιχείρησης και της πλατφόρμας myDATA και είναι συμβατό με κάθε ERP σύστημα τρίτου κατασκευαστή, επιτρέποντας άμεση ευθυγράμμιση των επιχειρήσεων εύκολα, με απόλυτη ασφάλεια και χαμηλό κόστος. Η εφαρμογή αυτοματοποιεί πλήρως το σύνολο των αναγκών της διαχείρισης Ηλεκτρονικών Βιβλίων της ΑΑΔΕ μέσα από ένα κεντρικό, ενιαίο σύστημα, χωρίς να απαιτεί καμία αλλαγή στο σύστημα μηχανογράφησης της επιχείρησης, στο Λογιστικό Σχέδιο, το Μητρώο Συναλλασσόμενων ή τον τρόπο καταχώρησης των παραστατικών.
Με την ολοκλήρωση και την παραλαβή της SaaS λύσης myDATA Hub, η ασφαλιστική εταιρία Interasco Α.Ε.Γ.Α. μπορεί πλέον:
I. να αυξήσει την παραγωγικότητα των βασικών της χρηστών με ένα εύκολο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο ενδιάμεσο εργαλείο,
II. να εξοικονομήσει χρόνο μέσα από τη minimum αρχικοποίηση και τη γρήγορη εξοικείωση χρηστών,
III. να επωφελείται από τη βέλτιστη διαχείριση της επικοινωνίας με την πλατφόρμα myDATA (ΑΑΔΕ), μέσα από ένα ενιαίο σύστημα,
IV. να ελαχιστοποιεί το συνολικό TCO, αφού δεν απαιτεί επενδύσεις σε εξοπλισμό ή υποδομές, διασφαλίζοντας, παράλληλα, έγκαιρη και έγκυρη προσαρμογή σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο νομοθετικό περιβάλλον.
Βασικά κριτήρια για την επιλογή της λύσης υπήρξαν η πληρότητα των λειτουργιών και οι απεριόριστες δυνατότητες πουδιαθέτει, στο πλαίσιο της υποχρεωτικής εναρμόνισης με τις απαιτήσεις των ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ, καθώς και η πρότερη συνεργασία με τον Όμιλο Epsilon Net, για την εγκατάσταση του Microsoft Dynamics 365 CRM και τη συνεχή εξέλιξη και αναβάθμισή του σε σύγχρονες εκδόσεις, με στόχο την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών.